Laden...
Nicolas Delpierre, oprichter van DNM Acquisition.
Ik werk sinds 2010 in de wereld van elektronische betalingen.
Ik wilde altijd een onberispelijke klantendienst aanbieden, maar doordat ik voor één leverancier werkte, kon ik niet altijd de beste oplossing voorstellen. Vaak wilde ik mijn klanten anders adviseren, maar dat kon niet.
Om van die beperkingen af te raken, nam ik de tijd om te praten, te analyseren en oplossingen te zoeken waarmee ik al mijn klanten correct kan begeleiden.
Zo is mijn makelaarskantoor ontstaan: door alle betalingsleveranciers in België te bestuderen zodat ik elke onderneming kan helpen en adviseren.
Het beroep van makelaar in betaaloplossingen is nog vrij onbekend.
Geboden dienst?
Transactiekosten?
Als u deze vragen kunt beantwoorden, weet u of u met een gerust hart kunt tekenen.
Controleer of het servicetelefoonnummer betalend is en hoe lang een interventie duurt.
Ga na of uw terminal compatibel is met alle kaarten die u wilt aanvaarden, nu en in de toekomst.
Niet alle terminals werken met elke acquirer, waardoor u uw transactiekosten niet altijd kunt onderhandelen.
De kosten variëren volgens uw activiteit, het aantal transacties, uw omzet en de gekozen acquirer.
Er bestaan meerdere aanbieders met verschillende tarieven. Deze keuze is cruciaal, want het is vaak de grootste terugkerende kost op uw factuur.
Uw activiteit is uniek—kies een oplossing op maat.